کد خبر : 21129
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 21:24
-

مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان با حضور معاون رییس جمهوری در سمنان افتتاح شد

کارنامه فردا -مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان شهید سلیمانی سمنان روز دوشنبه همزمان با دهه فجر با حضور معاون اجرایی ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش کارنامه فردا،این مجتمع ورزشی با هزینه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و سفر رییس جمهوری به استان سمنان و در فضایی سرپوشیده با زیربنای بیش از دو هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محسن منصوری در سفر به استان سمنان امروز همچنین در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه تولید سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران شرکت کرد.

با افتتاح این پروژه با سرمایه گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم شد‌ه است.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با زیربنای سه هکتار احداث شده است و سالانه ۴۰ هزار تن سولفات پتاسیم در این واحد تولید و عرضه می شود.
استاندار سمنان گفت: با بهره برداری از پروژه طرح تولید سولفات پتاسیم شرکت معدنی املاح ایران با سرمایه گذاری بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر فراهم می شود.
استاندار سمنان در این مراسم گفت: در ایام الله دهه فجر سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی خواهد شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ با رشد چشمگیری همراه بوده است.
سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه اکثر این پروژه ها طرح های نیمه تمامی بود که با تزریق اعتبار دولت سیزدهم و با سفر ریاست محترم جمهوری به استان به سرانجام رسید ادامه داد: در حوزه رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری دستاوردهای ارزنده ای در استان سمنان بدست آمده است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ۲۵۰ پروژه نیمه تمام طی دو و نیم سال گذشته در استان سمنان و در دولت سیزدهم، به بهره برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.