کد خبر : 1659
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 15:42
-

باغ موزه چای در شهرستان رودسر تاسیس می شود

نشست بررسی و رفع مشکلات سرمایه گذاران شهرستان رودسر در حوزه جهاد کشاورزی به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر صبح امروز در این نشست با اشاره به


نشست بررسی و رفع مشکلات سرمایه گذاران شهرستان رودسر در حوزه جهاد کشاورزی به ریاست فرماندار و با حضور مدیرکل جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر ؛ حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر صبح امروز در این نشست با اشاره به قابلیت بالای شهرستان در حوزه کشاورزی و باغی گفت : ضروری است با فعال نمودن بخش خصوصی در این حوزه شاهد رشد ، توسعه و رونق این صنعت در شهرستان باشیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر بر ضرورت همکاری همه دستگاهها در تسهیل و رفع مشکلات سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای تولیدی در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت : تسریع در کارها با کمترین هزینه و بروکراسی اداری در میزان رضایتمندی مردم اثرگذار خواهد بود .
وی از تأسیس باغ موزه چای در شهرستان خبر داد و گفت : با توجه به تولید ۲۰ درصد چای کشور در رودسر باغ موزه چای در شهرستان اجرایی می شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.