کد خبر : 9682
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 11:28
-

فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت‌های اساسی مجلس

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد از اولویت‌های مجلس یازدهم است. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عباس گلرو با اشاره به اینکه توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد از اولویت‌های مجلس یازدهم است؛ اظهار کرد: گرچه بحران امروز کشورمان، مسأله اقتصاد و معیشت

 نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد از اولویت‌های مجلس یازدهم است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عباس گلرو با اشاره به اینکه توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد از اولویت‌های مجلس یازدهم است؛ اظهار کرد: گرچه بحران امروز کشورمان، مسأله اقتصاد و معیشت محسوب می‌شود؛ اما این امر نیز ناشی از مشکلات فرهنگی است که باید به آن توجه داشت.

گلرو افزود: بسیاری از مشکلات امروز ما که در قالب‌های فساد، رانت‌خواری، ویژه‌خواری، رفیق‌بازی، عدم شایسته‌سالاری و … نمودار می‌شود، در حوزه فرهنگ ریشه دارد.

او ادامه داد: بسیاری از اتفاقات و ناهنجاری‌هایی که اینک در جامعه شاهد آن هستیم، ناشی از ضعف فرهنگی است که در ادامه مشکلات زیادی را در سایر بخش‌ها به بار می‌آورد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: این امر سبب عدم رعایت حقوق اجتماعی نیز خواهد شد و نظام آموزش و پرورش که امروز دارای ضعف‌های اساسی است، باید برای این بخش بابرنامه عمل کند.

گلرو بیان کرد: نظام آموزش و پرورش علاوه بر اینکه مواد درسی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد، باید روح تعامل اجتماعی و احترام به حقوق دیگران را نیز در آنها نهادینه کند و مشاوره‌های لازم در این زمینه نیز به فراگیران ارائه شود.

منبع:فارس_سمنان

او ادامه داد: امروز هر فردی که می‌خواهد آینده کشور را نجات دهد، باید حوزه فرهنگ را جدی بگیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود به مجلس، به فرهنگ و اقتصاد اشاره و بر لزوم توجه به آن تأکید داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.