کد خبر : 9470
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 12:24
-

توزیع بیش از ۶۹۰ هزار لیتر سوخت در دامغان

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان از توزیع بیش از ۶۹۰ هزار لیتر فرآورده های سوختی در شبکه تعاون روستایی شهرستان دامغان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، شوکت آبادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان گفت: در شش ماهه اول سال جاری،۶۹۶۰۰۰ لیتر فرآورده های سوختی از طریق شبکه تعاون روستایی شهرستان دامغان در

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان از توزیع بیش از ۶۹۰ هزار لیتر فرآورده های سوختی در شبکه تعاون روستایی شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، شوکت آبادی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان گفت: در شش ماهه اول سال جاری،۶۹۶۰۰۰ لیتر فرآورده های سوختی از طریق شبکه تعاون روستایی شهرستان دامغان در سطح روستاهای این شهرستان که فاقد لوله کشی گاز بوده اند، توزیع شده است. 

شوکت آبادی افزود: از این میزان فرآورده ۲۰۲۵۰۰ لیتر نفت سفید و ۴۹۳۵۰۰ لیتر نفت گاز است که توسط ۸ فروشندگی متعلق به شبکه تعاون روستایی شهرستان دامغان در شهرستان دامغان توزیع شده است.

در ادامه وی از برنامه ریزی انجام شده جهت کمک به تامین نقدینگی شرکتهای این شهرستان برای ذخیره سازی مناسب سوخت برای فصل زمستان خبر داد و اضافه کرد: هدف از این اقدام شبکه تعاون روستایی ذخیره سازی و تامین سوخت زمستانه روستائیان و بهره برداران کشاورزی است.

همچنین رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دامغان اضافه کرد: این شبکه از ابتدای سال تاکنون ۵۹۳۳ تن انواع نهاده های دامی در بین دامداران این شهرستان توزیع کرده است.

به گفته شوکت آبادی این نهاده شامل: کنسانتره، جو، ذرت دانه ای، کنجاله سویا و ذرت علوفه ای است که این نهاده ها از طریق دو شرکت گاوداران و دامداران این شهرستان تامین و توزیع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.