کد خبر : 4530
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 22:45
-

اهدای خون نماد ایثارگری در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری است

دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه اهدای خون نماد ایثارگری است ، گفت : جنگلبانان و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری این استان هم‌ زمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ، خون خود را اهداء کردند . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صیادجو

دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه اهدای خون نماد ایثارگری است ، گفت : جنگلبانان و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری این استان هم‌ زمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری ، خون خود را اهداء کردند .


به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صیادجو در حاشیه حضور در سازمان انتقال خون این استان اظهار داشت : اهدای خون نماد ایثارگری و فداکاری است و جنگلبانان این استان همیشه در صحنه حضورداشته و این بار نیز با فعالیت ویروس کرونا در جامعه در راستای هدف و کمک به هموطنان ایرانی و فعالیت بشر دوستانه این اقدام را در تمام استان انجام دادند .


وی با بیان اینکه اهدای خون می‌تواند جان بیماران نیازمند را نجات دهد ، افزود : کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری در این هفته با اهدای خون خود علاوه بر کمک به‌ سلامت خود به بیماران نیازمند نیز کمک کردند .


ابوالفضل صیادجو دبیر ستاد هماهنگی برگزاری هفته منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه نیاز است تا افراد جامعه در طول سال اقدام به اهدا خون کنند ، تصریح کرد : باید در این زمینه روابط عمومی دستگاه های اجرایی اطلاع‌رسانی و دوره های آموزشی لازم را انجام بدهند تا اهمیت اهدا خون برای همگان روشن شود .


صیادجو با بیان اینکه اهدای خون بهترین نوع همدلی و نوع ‌دوستی است افزود : اهداکنندگان خون در واقع ایثارگرانی هستند که با تمام وجود و بدون هیچ توقعی به کمک نیازمندان می‌شتابند و جنگلبانان مانند همیشه در این عرصه نیز خوش درخشیدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.