کد خبر : 21871
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 10:30
-

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد سمنان شد

کارنامه فردا -ریاست جمهوری اسلامی ایران برای انجام دور دوم سفرهای استانی و در قالب اولین سفر استانی در سال جدید بامداد پنجشنبه وارد سمنان شد و مورد استقبال مسوولان این استان قرار گرفت.

رییس جمهوری اسلامی ایران وارد سمنان شد

به گزارش کارنامه فردا ،سمنان، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در فرودگاه سمنان از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و جمعی از مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.
رییس جمهوری اسلامی ایران در این سفر یک روزه قرار است در دیدارهای مردمی در سمنان و شاهرود در جشن “وعده صادق” شرکت و سخنرانینماید.
وی همچنین در این سفر در برنامه های مختلف اقتصادی از جمله افتتاح طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، حشن راه اندازی بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی صنعتی راکد، واگذاری واحدهای مسکونی و نیز طرح جوانی جمعیت شرکت می کند.
حضور در نشست شورای اداری استان و بررسی طرحها و پیشنهادات استان سمنان از دیگر برنامه سفر رییس جمهوری اسلامی ایران بعه سمنان است.
استاندار سمنان گفت: ۱۲ وزیر کابینه سیزدهم از جمله وزیران کشور، صمت، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و رییس سازمان حفاظت محیط زیست رییس جمهوری را در این سفر همراهی و با عزیمت به شهرستانهای مختلف در برنامه ها و نشست هایی شرکت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.