کد خبر : 4942
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 فروردین 1399 - 2:47
-

شهرداری سمنان پیشگام در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرماندار سمنان گفت : شهرداری سمنان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش ارزنده ای داشته است. سید عباس دانایی افزود: نزد همه ی اقوام و ملل، جهاد، ایثار و شهادت از مقام رفیعی برخوردار بوده و در بین مردم ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، فرماندار سمنان گفت : شهرداری سمنان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش ارزنده ای داشته است.

سید عباس دانایی افزود: نزد همه ی اقوام و ملل، جهاد، ایثار و شهادت از مقام رفیعی برخوردار بوده و در بین مردم ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شهرداری به دلیل گسترده بودن حوزه کاری در جامعه، نقش ارزنده ای در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و فعالیت های انجام شده شهرداری سمنان در این حوزه قابل تقدیر است .

وی استفاده از ظرفیت مراکز، فرهنگسراها و سازمان¬‌های زیر مجموعه شهرداری را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد تأکید قرار داد و گفت : شهردار سمنان نگاه خوبی به موضوع ایثار و شهادت دارد و در گام دوم انقلاب فضاسازی تبلیغاتی با استفاده از ظرفیت‌ های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و راهبرد مقاومت ، نقش موثری دارد که شهرداری با استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی خود در این جهت نیز اهتمام دارد .

فرماندار سمنان با اشاره به همت شهرداری در خصوص ساماندهی مزار شهدای گمنام بوستان سیمرغ ، همکاری سایر نهادها و سازمان ها را در تکمیل بنای یادمان شهدای گمنام پارک کوهستان خواستار شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.