کد خبر : 21523
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 16:52
-

طرح نوروزی هلال‌احمر در ۲۰ پایگاه ثابت و سیار استان سمنان اجرا می شود

کارنامه فردا-سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان، از آماده باش تیم‌های امداد و نجات زمستانی در ۲۰ پایگاه‌ ثابت و موقت امداد و نجات خبرداد و گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان سمنان از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی هلال احمر ،حسین درخشان افزود: در طرح نوروزی هلال احمر ۱۵ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه موقت به صورت شبانه روزی برای ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان فعال هستند.

وی ادامه داد: ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۱۳دستگاه خودروی نجات و پنج موتور آمبولانس نیز برای طرح امداد و نجات نوروزی مجهز شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان سمنان تاکید کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت و ارائه خدمات در جاده‌های استان تجهیز شده اند.

درخشان همچنین اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی ویژه شرکت کنندگان در طرح امداد و نجات نوروزی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان می‌باشد که برگزار شده است.

وی از هموطنان خواست که در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.