کد خبر : 14857
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 - 11:55
-

۱۶بازارچه در قالب طرح نوروزی در استان سمنان ایجاد شد

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت :در قالب طرح نوروزی ۱۶ بازارچه با ۱۲۹ غرفه فعال، ۱۰۲ بازدید نظارتی از تاسیسات انجام و سه هزار و ۵۵ خدمت از سوی جوانان هلال احمر ثبت شد.

به گزارش کارنامه فردا به نقل از کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی این استا ن سمنان ،امیر کرم زاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: در طرح نوروزی امسال یکهزار و ۵۷۳ تردد از مبدا استان و ۱۲ هزار و ۸۴۴ تردد به استان سمنان ثبت شد که نشان از افزایش ۲۸ تا ۵۳ درصدی سفرها است.

وی بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی از بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۰تا کنون ۱۶ هزار مسافر شامل ۳۵۰۰ خانواده در مراکز آموزش و پرورش اسکان یافتند.

وی با اشاره به ۲۵۰ مورد بازدید نظارتی از راه ها و مراکز اقامتی در همین مدت، تاکید کرد: سمنان جزو سه استان برتر در فعالیت ستاد خدمات سفر از سوی وزیر کشور شناخته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان یادآور شد: ۸۰ هزار مسافر در ۲۴ ساعت گذشته در استان در هتل ها و مراکز اقامتی اقامت داشتند.

وی با اشاره به افزایش اقامت از ۲۴ ساعت به دو تا سه روز ابراز داشت: در قالب طرح نوروزی ۱۶ بازارچه با ۱۲۹ غرفه فعال، ۱۰۲ بازدید نظارتی از تاسیسات انجام و سه هزار و ۵۵ خدمت از سوی جوانان هلال احمر ثبت شد.

کرم زاده به ثبت متوسط هر ساعت ۹۸۴ تردد خودرو در جاده های استان سمنان در طرح نوروزی ۱۴۰۱ اشاره و اضافه کرد: در قالب این طرح فعالیت ۳۸ پایگاه انتظامی، ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده ای، ۴۲ پایگاه اورژانس، ۱۲ پایگاه امداد خودرو، ۱۱ داروخانه شبانه روزی و ۶۱ پایگاه اطلاع رسانی گردشگری پیش بینی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.