کد خبر : 184
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 21:28
-

الگو قرار دادن شهدا ما را به سعادت می‌رساند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسفراین گفت: الگو کردن از شهدا می‌تواند راه‌های بسیاری را برای ما نشان دهد تا انسان را به سعادت برساند و الگو قرار دادن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی تمام مدیران کشور باشد.جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسفراین گفت: الگو کردن از شهدا می‌تواند راه‌های بسیاری را برای ما نشان دهد تا انسان را به سعادت برساند و الگو قرار دادن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی تمام مدیران کشور باشد.
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به ریاست معاون محترم سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار شد.
زارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسفراین در این جلسه عنوان داشت: ایثار و ازخودگذشتگی یکی از ارزش‌های اسلام و انقلاب است اما زمانی که همگانی شود و درجه آن بالا رود به‌جایی می‌رسد که فردی مانند حضرت زینب (س) برادر و فرزندانش را درراه اسلام قربانی می‌کند.
وی همچنین در ادامه افزود: شهادت یکی دیگر از ارزش‌های انقلاب است که هنوز ادامه دارد، چراکه در حال حاضر نیز پاسداران ما برای حفظ مرزهای انقلاب شهید می‌شوند و خانواده‌های آن‌ها این شهادت را مبارک می‌دانند چون معتقد هستند که فرزندشان در مسیر امام حسین (ع) قدم برداشته است و مولای آن‌ها نیز امام حسین (ع) است.
در پایان نیز به این مطلب اشاره داشت که: الگو کردن از شهدا می‌تواند راه‌های بسیاری را برای ما نشان دهد تا انسان را به سعادت برساند و الگو قرار دادن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل چهارم انقلاب باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی تمام مدیران کشور باشد.

الهامی معاون سیاسی امنیتی فرماندار گفت: ایثار و شهادت، به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی می‌باشند که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد و وظیفه همه ما این است که به پاسداشت خون شهدا و فداکاری‌های این آزادگان سرافراز و ایثارگران عزیز حرکت‌های مثبتی در راستای توسعه و ترویج این فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.