کد خبر : 10197
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 دی 1399 - 14:25
-

تببین پتانسیل های شهر فعال در سمنان

شهردار سمنان گفت : پتانسیل های بزرگی در شهر سمنان در راستای شهر فعال وجود دارد که می توان چشم انداز خوبی را رقم زد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نشست بررسی شاخص های شهر فعال سمنان با حضور سیدمحمد ناظم رضوی شهردار، محمد همتی عضو شورای اسلامی شهر سمنان، زیاری رئیس اداره ورزش

شهردار سمنان گفت : پتانسیل های بزرگی در شهر سمنان در راستای شهر فعال وجود دارد که می توان چشم انداز خوبی را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، نشست بررسی شاخص های شهر فعال سمنان با حضور سیدمحمد ناظم رضوی شهردار، محمد همتی عضو شورای اسلامی شهر سمنان، زیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، قنبری رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان سمنان و نمایندگان فدراسیون شهر فعال برگزار شد.


ناظم رضوی در این نشست اظهار داشت : از آنجا که شهرهای فعال یک منبع سرمایه گذاری در توسعه هرچه بیشتر سرمایه های زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و انسانی هستند در این شهرها توجه به گروه های سنی مختلف از عوامل مهم است که نقش ایفا می کند.


رضوی در این جلسه با بیان اینکه برنامه پنج ساله برای شهر و شهرداری تدوین شده است گفت: راه اندازی پارک بانوان، ایجاد مراکز بازی و بوستان نشاط، پارک کوهستان برای ظرفیت های ورزشی از جمله پیاده روی، کوه نوردی و ایجاد فضای عمومی برای ورزش های همگانی، تاسیس مرکز کارن و ایجاد مراکز آموزشی و تخصصی برای کودکان و.. از جمله  برنامه هایی است که در راستای توسعه شهر فعال از سوی شهرداری  به انجام رسیده است. 


وی با اشاره به ظرفیت باغ راه ها، باغ گردی ها و استفاده از کوچه باغ ها به عنوان معبر عمومی و همچنین پیش بینی پاتوق محله ها در سطح شهر اظهار داشت:  تبدیل معابر سواره رو به معابر پیاده رو از جمله مباحثی است که در نظر گرفته شده و ساخت پیاده راه امام خمینی (ره) در همین راستاست و فعالیتهای فاز اول آن که جداره سازی است در مراحل انتهایی قرار دارد . 


شهردار سمنان خاطر نشان کرد : با توجه به نقاط قوت بالا در شهر ، پتانسیل های بزرگی وجود دارد که می توان چشم انداز خوبی را برای سمنان رقم زد و شهر سمنان به عنوان شهر فعال لحاظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.