کد خبر : 20592
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1402 - 15:41
-

 دانش‌آموزان را مقاوم تربیت کنیم

امام‌جمعه سمنان گفت: دانش‌آموزان را مقاوم تربیت کنیم.

به گزارش کارنامه فردا ،نماینده ولی فقیه استان و امام‌جمعه سمنان با اشاره به رشادت‌های شهید‌القدس و شهدای محور مقاومت به ایثار و ازجان‌گذشتگی سیدرضی موسوی فرزند برومند استان، اشاره و اظهار کرد: در داستان حمایت از ولایت، حضرت فاطمه‌زهرا(س) به‌تنهایی از ولایت امام زمان خود امیر مومنان امام‌علی(ع) استقامت ورزید و از جان خود گذشت.

مطیعی در ادامه با بیان این‌که شهید سلیمانی پیرو مکتب فاطمی بود از مسئولان آموزش و پرورش و خانواده‌ها خواست تا نونهالان خود را مقاوم پرورش دهند و درس مقاومت و ایستادگی را از مکتب سلیمانی که ناشی از تربیت حماسی بود، بهره گیرند.

امام‌جمعه سمنان با اشاره به حافظ قرآن بودن ۴۰ درصد مردم غزه بر تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به تمسک قرآن و اهل بیت تاکید و اظهار کرد: روز مقاومت که به نام شهید سلیمانی ثبت شده برای این است که فرزندان خود را مقاوم تربیت کنیم تا آن‌ها در آینده به جوانانی برومند بدل شوند و تضمین‌کننده بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

گفتنی است، در پایان این آیین، زنگ مقاومت با حضور فرزندان بسیجی شهیدِ علمی محمد پازوکی‌طرودی و محمدحسین حمزه از شهدای والامقام مدافع حرم نواخته، از مادر و همسر شهید تفحص، تجلیل و میثاق‌نامه با آرمان‌های شهید سلیمانی توسط یکی از دانش‌آموزان قرائت شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.