کد خبر : 8753
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهریور 1399 - 12:20
-

پرداخت هزینه‌های درمانی و اشتغال جامعه ایثارگری

رییس بنیاد شهید کشور گفت: ساماندهی موضوع اشتغال، مسکن و درمان جامعه ایثارگری در اولویت قرار دارد و هزینه‌های درمانی و اشتغال جامعه ایثارگری در کشور پرداخت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرای کشور با اشاره به اینکه ساماندهی موضوع اشتغال، مسکن و درمان جامعه ایثارگری در اولویت

رییس بنیاد شهید کشور گفت: ساماندهی موضوع اشتغال، مسکن و درمان جامعه ایثارگری در اولویت قرار دارد و هزینه‌های درمانی و اشتغال جامعه ایثارگری در کشور پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگرای کشور با اشاره به اینکه ساماندهی موضوع اشتغال، مسکن و درمان جامعه ایثارگری در اولویت قرار دارد گفت: با توجه به تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه کشور و ابلاغ بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مراکز درمانی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، طرف قرارداد بیمه دی که عهده‌دار بیمه تکمیلی ایثارگران است قرار گرفتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان به جامعه جانبازان گفت: یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جامعه جانبازان، خانواده ایثارگران و شهدا و فرزاندانشان زیر پوشش بیمه‌ای قرار دارند و هزینه‌های درمانی آن‌ها رایگان است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید کشور ابراز داشت: عقب ماندگی در زمینه ایجاد شغل فرزندان جامعه ایثار گری وجود دارد، اما با توجه به تاکید رییس جمهوری و استفاده از ظرفیت مجلس یازدهم، و بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه توسعه ششم تا پایان سال همه فرزندان جامعه شهدا و ایثارگری و جانبازان به استخدام رسمی در بیاید.

اوحدی همچنین برای ادای احترام به ساحت مقدس شهدای سمنان به گلزار شهدای سمنان رفت و با خانواده معظم شهیدان عباس و علی علومی دیدار کرد.

شهید علی علومی ۳۱ تاردیبهشت ۶۵ در مهران و شهید عباس علومی سال ۶۷ در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.