کد خبر : 9920
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 12:50
-

لطمه سیاسی کاری و اهمال در مدیریت کلان شهر به مردم وارد می شود

روزبه مفیدیان در گفتگو با پایگاه خبری کارنامه فردا در پاسخ به پرسشی در خصوص اتحاد گروه های سیاسی مختلف در انتخاب شهردار جدید مرکز مازندران، این اتحاد را مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت: نخبه گماری در مدیریت شهرها و پرهیز از سیاسی کاری و رانت بازی هوایی تازه در شهرمان خواهد دمید. وی

روزبه مفیدیان در گفتگو با پایگاه خبری کارنامه فردا در پاسخ به پرسشی در خصوص اتحاد گروه های سیاسی مختلف در انتخاب شهردار جدید مرکز مازندران، این اتحاد را مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت: نخبه گماری در مدیریت شهرها و پرهیز از سیاسی کاری و رانت بازی هوایی تازه در شهرمان خواهد دمید.

وی با اشاره به این که لطمه سیاسی کاری و اهمال در مدیریت کلان شهر به مردم وارد می شود، گفت: همه گروه ها باید در مدیریت شهری با هدف خدمت وارد شوند که از این لحاظ، اتحاد گروه های مختلف سیاسی در شهر ساری مثبت و سازنده ارزیابی می شود و باید زمام کار به دست جوانان و افراد با انگیزه سپرده شود.

عضو ارشد بنیاد ملی نخبگان با اشاره به ضرورت انتخاب شهردار فراجناحی در شهر ساری اظهار داشت: برای حرکت به ایده آل های آرمانشهری، حضور شهرداری فراجناحی، نخبه و انقلابی که بتواند با همه اعضای شورای شهر از هر طیف و گروه، ارتباط سالم، علمی و تخصصی برقرار کند، بسیار مهم و ضروری است.

مسئول روابط عمومی پژوهشکده نانو شمال کشور در ادامه با اشاره به تغییر و تحولات در مدیریت شهری ساری گفت: این تغییر و تحولات و مبارزه گسترده با فساد و بازخوردهای حاصل از آن در سطح جامعه نشان داد که مردم منتظر تغییرات در مدیریت شهری هستند و شهر هوای تازه می خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.