کد خبر : 9792
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 آبان 1399 - 12:48
-

افتتاح مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی شهر سمنان

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مرکز پژوهش و همایش شورای شهر سمنان که برای تاسیس آن از پیش برنامه ریزی شده بود در روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در ساختمان تاریخی شورای شهر گشایش یافت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید مسعود سیادتی به مناسبت این روز جهانی گفت: توسعه

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مرکز پژوهش و همایش شورای شهر سمنان که برای تاسیس آن از پیش برنامه ریزی شده بود در روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در ساختمان تاریخی شورای شهر گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید مسعود سیادتی به مناسبت این روز جهانی گفت: توسعه باید عالمانه و بر پایه دانش باشد و امروز توسعه متوازن در همه موضوعات بر اساس مبنای علم  اجرایی می شود و اگر جز این باشد، رشد قابل قبولی ندارد. 

وی تاکید کرد: از جایگاه علم باید در راستای فراگیری و ترویج صلح کمک گرفت تا  زمینه ای برای گسترش اهداف انسانی در جامعه باشد.

سیادتی همچنین با اشاره به هفته کتابخوانی اظهار داشت: برنامه های کتابخوانی در راستای عنوان پایتخت کتاب  و توجه هر چه بیشتر جامعه به کتاب به هدف عمق تفکر بنیادی و اساسی باید صورت پذیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: تاسیس این مرکز می تواند طرح ها و پیشنهادات مرتبط با شهر را با کیفیت بهتر و با نتیجه مطلوب تری رقم بزند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.