کد خبر : 9740
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 11:27
-

سمنان شهر نمونه «بشر دوستی» است

رئیس شواری اسلامی شهر سمنان گفت: شهر سمنان را  با وجود خیران و سازمان های مردم نهاد بشر دوستانه نسبت به جمعیت خود می توان یک شهر نمونه بشر دوستانه دانست.  ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رئیس شواری اسلامی شهر سمنان گفت: شهر سمنان را  با وجود خیران و سازمان های مردم نهاد بشر

رئیس شواری اسلامی شهر سمنان گفت: شهر سمنان را  با وجود خیران و سازمان های مردم نهاد بشر دوستانه نسبت به جمعیت خود می توان یک شهر نمونه بشر دوستانه دانست. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، رئیس شواری اسلامی شهر سمنان گفت: شهر سمنان را  با وجود خیران و سازمان های مردم نهاد بشر دوستانه نسبت به جمعیت خود می توان یک شهر نمونه بشر دوستانه دانست. 

سید مسعود سیادتی در سیصد و سیزدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان در مراسم تقدیر یکی از خیران شهر در صحن این شورا گفت: یکی از ویژگی های شهر خوب حضور انسان های فرهیخته و دلسوز نسبت به مشکلات همشهری های خود در هر جایگاهی است که شهر سمنان با وجود سازمان های مردم نهاد فعال نشان از این ویژگی دارد. 

وی افزود: خیران می توانند با سرمایه های خود فعالیت های اقتصادی به جهت سود شخصی خود انجام دهند اما اینکه تلاش می کنند   سرمایه خود را به جهت رفع مشکلات همشهریان خود هزینه کنند قایل تقدیر است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.