اعزام ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد سمنان به کربلا معلی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان گفت: در آستانه اربعین حسینی ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با کمک‌هزینه این نهاد به پیاده‌روی کربلای معلی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمدابراهیم یوسفیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اهمیت اعزام پرشور زائران تحت حمایت کمیته امداد به زیارت مرقد مطهر سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: بستر مناسب برای حضور گسترده مددجویان در این همایش عظیم الهی فراهم‌شده است.

وی تأکید کرد: خیرانی که شرایط سفر را ندارند، در قالب طرح زیارت نیابتی مددجویان و افراد نیازمند را به کربلا اعزام کنند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

محمدابراهیم یوسفیان در ادامه با اشاره به اینکه ۷۵ درصد هزینه سفر زیارتی مددجویان را کمیته امداد پرداخت می‌کند، افزود: به هر مددجو بیش از ۹۰۰ هزار تومان برای کمک‌هزینه اعزام به کربلا  می‌شود تا این قشر نیز بتوانند از معنویات زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند.

بهره‌مندی ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از اردوهای آموزشی و تربیتی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از محقق شدن برنامه معاونت فرهنگی این نهاد در  در تابستان سال جاری خبر داد گفت: ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از اردوهای آموزشی و تربیتی بهره‌مند شدند.

وی  از برنامه همه‌ساله کمیته امداد باهدف پر کردن اوقات فراغت و آموزش مددجویان تحت حمایت کمیته امداد افزود: این کلاس ها به صورت دو نوبت صبح و بعد از ظهر و سه روز برگزار شده است.

وی به بهره‌مندی ۲۰ ساعت آموزش مددجویان در هر دوره سه‌روزه کلاس‌های آموزشی خبر داد و گفت: در حال حاضر کلاس آموزشی دخنران و پسران مستعد ازدواج در اردوگاه آموزشی حضرت مهدی عج شهرستان مهدیشهر با حضور ۸۰ نفر از مددجویان این نهاد در حال برگزاری است.

    اولین دیدگاه را شما بنویسید

ارسال دیدگاه