کد خبر : 8710
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهریور 1399 - 9:30
-

بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری استان برای معرفی ارزش های دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری استان برای معرفی ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر بهره گیری از ظرفیت مراکز فرهنگی و هنری استان برای معرفی ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حسین فرخنده، در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس این اداره کل، دفاع مقدس را یک گفتمان فراگیر فرهنگی دانست و افزود: دفاع مقدس فضای فکری، همدلی، همراهی، ایثار، شجاعت و عزتمندی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: برای حفظ و ارتقاء این گفتمان می بایست از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداختن به دفاع مقدس و توجه به ارزش های آن است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۱۵ برنامه محوری  با عنوان دفاع مقدس برگزار و برای برگزاری برنامه هایی با این موضوع در طول سال برنامه ریزی شده است.

فرخنده با بیان اینکه پیوست دفاع مقدس  را در اجرای همه برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لحاظ می کنیم، تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت و توانمندی مراکز فرهنگی و هنری برای تولیداتی با موضوع دفاع مقدس و  معرفی آن ها استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه اعضا به ارائه نظرات، پیشنهادات خود در راستای پرداختن هر چه بهتر به موضوع دفاع مقدس و معرفی ارزش های آن پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.