کد خبر : 5805
تاریخ انتشار : جمعه 5 اردیبهشت 1399 - 14:31
-

۴ کشته و ۴ مجروح در یک تصادف خونین

 رئیس پلیس راه شمال استان از برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در محور “زابل–زاهدان”با ۴ کشته و ۳ مجروح خبر داد.  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “کشواد بهروزی زاده” افزود: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در کیلومتر ۸۵

 رئیس پلیس راه شمال استان از برخورد مرگبار پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پژو پارس در محور “زابل–زاهدان”با ۴ کشته و ۳ مجروح خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سرهنگ “کشواد بهروزی زاده” افزود: عصر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در کیلومتر ۸۵ محور “زابل-زاهدان” بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ بهروزی زاده ادامه داد: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین به شدت با یک دستگاه پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه راننده و ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵  به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۳ سرنشین پژو پارس و سرنشین دیگر خودروی ۴۰۵ نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان علت تامه این حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پژو ۴۰۵ به علت تجاوز به چپ نسبت به سواری پژو پارس اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.