کد خبر : 4924
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 14:06
-

ثبت بیش از چهارمیلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام طرح نوروزی

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از چهار میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی سال ۹۹ خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی افزود : به استنـاد آمار و اطلاعات تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشماری برخط از تاریخ

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از چهار میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان در طرح نوروزی سال ۹۹ خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصور کیایی افزود : به استنـاد آمار و اطلاعات تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشماری برخط از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۸ لغایت ۱۵/۰۱/۹۹، چهار میلیون و ۱۱ هزار تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که این آمار نسبت به طرح نوروزی سال گذشته، ۶۲ درصد کاهش داشته است.


وی مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را علت اصلی کاهش سفر‌های نوروزی بیان کرد و افزود: طی این مدت ۱۷ درصد از تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است .
منصورکیایی در ادامه افزود : در ایام طرح نوروزی سال ۹۹ آمار خودروهای ورودی به استان ۶۳ درصد کاهش داشته است .


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان ضمن درخواست از تمامی اقشار جامعه برای رعایت دستورالعمل های کنترل و مهار ویروس کوید ۱۹ گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تمامی پتانسیل آماده ارائه خدمات به هم استانی های محترم می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.