کد خبر : 5991
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اردیبهشت 1399 - 8:11
-

رشد فرهنگی راه نجات جامعه و کشور است

رشد فرهنگی راه نجات جامعه و کشور است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، راه نجات کشور را رشد فرهنگ در جامعه دانست و گفت: با استفاده از ابزارهای فرهنگی باید به رشد فرهنگ و فضایل اخلاقی در جامعه کمک کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، فرشید فلاح اظهار داشت: شعر، تئاتر، موسیقی و … از ابزارهای فرهنگی هستند که

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، راه نجات کشور را رشد فرهنگ در جامعه دانست و گفت: با استفاده از ابزارهای فرهنگی باید به رشد فرهنگ و فضایل اخلاقی در جامعه کمک کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، فرشید فلاح اظهار داشت: شعر، تئاتر، موسیقی و … از ابزارهای فرهنگی هستند که می توان با استفاده از آن جامعه سالمی را ایجاد و به کمال رساند.

وی، خبرنگاران و فعالان فرهنگی، رسانه ای و هنری را از اعضای یک خانواده دانست و گفت: اعضای این خانواده برای رسیدن به جامعه مطلوب و سالم نیازمند همکاری با هم هستند.

وی، فلسفه وجودی فرهنگ و ارشاد اسلامی را به خاطر حضور و فعالیت اصحاب فرهنگ و هنر بیان کرد و تاکید کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاطر وظیفه ای که قانونگذار بر دوش او نهاده تلاش می کند تا اصحاب فرهنگ و هنر در فعالیت های خود بدرخشند.

فلاح، خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانواده بزرگی توصیف کرد و گفت: این سازمان از نظر شرح وظایف، ابزارهای فرهنگی، عاطفی و نیز تلاش های فرهنگی خانواده بسیار بزرگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تلاش انجمن های فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: تلاش می شود در دوره جدید مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان فصل جدیدی از فعالیت ها رقم زده شود و این امر مستلزم همکاری و مشارکت همه اصحاب فرهنگ و هنر است.

وی در تشریح اعتقاد خود در مشارکت انجمن های فرهنگی هنری در دوره جدید گفت: بر مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر از نظر طراحی، ارائه برنامه و اجرای برنامه ها توسط انجمن های فرهنگی و هنری اعتقاد دارم و این اداره کل در این خصوص وظیفه برنامه ریزی، هدایت و نظارت و ابلاغ این برنامه ها را بر عهده دارد و آنچه برنامه است باید از دل جامعه فرهنگی و هنری بجوشد و ارائه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خطاب به دست اندرکاران روزنامه پیام و رسانه ها گفت: رسانه ها باید با انعکاس فعالیت ها و کمک به انجمن ها در خصوص تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در جامعه کمک کنند و مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی را در رسیدن به توسعه فرهنگی جامعه یاری دهند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.