کد خبر : 5789
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 20:16
-

باند سارقان کابل و تجهیزات برق در آمل متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برق با ۱۵ فقره سرقت خبرداد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ نعمت الله آزادی گفت: در پی سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان در طول چند روز گذشته، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود:

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارقان کابل و تجهیزات برق با ۱۵ فقره سرقت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، سرهنگ نعمت الله آزادی گفت: در پی سرقت کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در این شهرستان در طول چند روز گذشته، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پاسگاه انتظامی دابودشت موفق شدند، باند ۴ نفره سارقان را شناسائی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ آزادی با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، گفت: متهمان در بازجوئی‌ها و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: با اقدامات ویژه پلیس آگاهی شهرستان و کنترل سارقان سابقه دار و پیشگیری از سرقت از ابتدای امسال تاکنون وقوع سرقت سیم برق در سطح شهرستان آمل کاهش چشمگیری داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.