کد خبر : 5373
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 11:58
-

۶۶ درصد طرح های اشتغال مددجویان در روستاها اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۰۳۲ فرصت شغلی پایدار بااعتبار ۷۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۸ ایجاد شده است که ۶۶ درصد در مناطق روستایی و محروم ایجاد شد. به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا، علیرضا خدابنده، معاون

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۰۳۲ فرصت شغلی پایدار بااعتبار ۷۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۸ ایجاد شده است که ۶۶ درصد در مناطق روستایی و محروم ایجاد شد.

به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا، علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان، گفت:با توجه به اشتغال امداد الگوی اسلامی-ایرانی و رفع بیکاری در کشور در سال ۹۸ گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال مددجویان و افراد نیازمند جویای کار استان سمنان برداشته شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۰۳۲ فرصت شغلی پایدار بااعتبار ۷۵ میلیارد و ۴۶ میلیون تومان در قالب تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال ۹۸ ایجاد شده  است که ۶۶ درصد معادل ۱۱۴۳ طرح در مناطق روستایی و محروم ایجاد شد..

علیرضا خدابنده خاطرنشان کرد:به طور کلی ۸۸۹ در مناطق شهری و ۱۱۴۳ طرح در مناطق روستایی برای مددجوبان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان جویای کار ایجاد شده است.

وی علیرضا خدابنده از اختصاص ۵۴۲ طرح اشتغال معادل ۲۶ درصد به مجریان خانم خبر داد و گفت:۱۴۹۰ طرح معادل ۷۴ درصد به مجریان آقا اختصاص یافت.

معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: درسال گذشته آموزش مقدماتی برای ۵۳۹ نفر، آموزش مهارتی برای ۸۴۵ نفر و آموزش پایدار سازی برای ۷۸۴ ارائه شده است.

خدابنده به جزئیات تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: ۱۷۷۲ فقره تسهیلات پرداخت شده معادل ۸۷ در صد  در قالب خودکفایی، ۱۶۳ طرح معادل هشت درصد توان افزایی، ۹۷ طرح معادل پنج درصد کارانگیزی و ۱۵۸ نفر هم از طریق کاریابی ها مشغول به کار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.