کد خبر : 4154
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398 - 17:32
-

کوچه‌های شهرستان سمنان به نام شهدا مزین شد

به همت شهرداری و بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان سمنان تابلوی تمثال شهدا بر دیوار کوچه‌ها و معابر این شهرستان نصب شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عباس بابایی شهدا را بخشی از تاریخ و هویت انقلابی هر شهر معرفی و گفت: طرح نصب تابلو تمثال شهدای سمنان از بهمن ۹۷ همزمان با طلیعه چهلمین سالروز

به همت شهرداری و بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستان سمنان تابلوی تمثال شهدا بر دیوار کوچه‌ها و معابر این شهرستان نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، عباس بابایی شهدا را بخشی از تاریخ و هویت انقلابی هر شهر معرفی و گفت: طرح نصب تابلو تمثال شهدای سمنان از بهمن ۹۷ همزمان با طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

وی افزود: این طرح با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا در کوچه‌ها و معابر شهرستان سمنان که به نام شهدا مزین است انجام گرفته است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ تابلوی تمثال شهدای سمنان در کوچه‌های مزین به نام مبارک شهدا نصب شده است، گفت: ۳۰۸ تابلوی دیگر نیز تا پایان امسال در کوچه‌های شهر نصب می‌شود.

بابایی با بیان اینکه در تابلو تمثال شهدا، تصاویر شهدا به همراه تاریخ تولد، زمان، مکان و تاریخ شهادت و قسمتی از وصیت‌نامه آن‌ها در معابری که مزین به نام شهدا است نصب شده است تصریح کرد: آشنایی شهروندان و به‌ویژه نسل جوانان با سیره و روش زندگی شهدا، گامی موثر برای معرفی الگوی مناسب برای این قشر از جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.