کد خبر : 3188
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 دی 1398 - 11:52
-

سلیمانی به فکر مردم بود

رئیس بسیج ورزشکاران کشور بابیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بود که در همه حال به فکر مردم بودن را سرلوحه قرار می‌داد، بیان کرد: حرکت کردن در مسیر انقلاب در کنار روحیه انقلابی و اخلاق وی سبب شده بود تا شخصیتی محبوب باشد و این همان چیزی است که ورزشکاران ما باید به آن توجه

رئیس بسیج ورزشکاران کشور بابیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بود که در همه حال به فکر مردم بودن را سرلوحه قرار می‌داد، بیان کرد: حرکت کردن در مسیر انقلاب در کنار روحیه انقلابی و اخلاق وی سبب شده بود تا شخصیتی محبوب باشد و این همان چیزی است که ورزشکاران ما باید به آن توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، آذر نوش بابیان اینکه سردار سلیمانی تنها به دنبال رضایت مردمی بود، گفت: سردار سلیمانی سردار رشید و همچنین پهلوانی بود که چهار دهه عمر خود را برای اهداف عالیه اسلام، نظام و مردم گذاشت و درنهایت شهادت که آرزویش بود برای وی تحقق یافت.

وی دیگر ویژگی سردار سلیمانی را دفاع از مظلوم دانست و بیان کرد: ویژگی‌هایی مانند دفاع از مظلوم در کنار ایستادن و مقابله در برابر مستکبران همان مسائل و اصولی بودند که امام خمینی (ره) انقلاب را بر آن پایه نهادند و امروز همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حاج قاسم شاگرد همان مکتب امام بود.

رئیس بسیج ورزشکاران کشور افزود: اهداف انقلاب ما یاری مظلوم و مقابله با استکبار برای فراهم ساختن مقدمات حکومت حضرت مهدی (عج) محسوب می‌شوند.

آذر نوش بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی تأثیر شگرفی بر منطقه گذاشت و لذا باید گفت خون آن شهید هدر نرفته است، گفت: خروجی اقدام‌های اثربخش سردار شهید سلیمانی اکنون مشهود است.

رئیس بسیج ورزشکاران بابیان اینکه مردم ایران عاشق اخلاق والای سردار سلیمانی شدند، تأکید داشت: روحیه انقلابی، جهادی و حرکت در مسیر انقلاب ویژگی سردار شهید سلیمانی بود.

آذر نوش بابیان اینکه همین ویژگی‌ها سبب محبوبیت سردار سلیمانی شده بود، بیان کرد: ورزشکار باید کسی باشد که مردم عاشق و شیفته اخلاق او باشند که مرحوم تختی نیز یکی ازاین‌دست انسان‌ها بود.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی بیش از ۳۰ سال عمر خود را برای اهداف عالی نظام گذاشت، تأکید داشت: اگر او به فکر مردم نبود نمی‌توانست در دل‌ها راه پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.