کد خبر : 22915
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403 - 21:54

هم‌زمان با آغاز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت روی داد:

آیین گشایش نمایشگاه آثار و جشنواره غذاهای بومی‌محلی در سرخه

آیین گشایش نمایشگاه آثار و جشنواره غذاهای بومی‌محلی در سرخه
نمایشگاه آثار و جشنواره غذاهای محلی هم‌زمان با آغاز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در مدرسه دخترانه شهید حسن حسنان سرخه گشایش یافت.

به گزارش کارنامه فردا، اکبر گلعلی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش سرخه از گشایش نمایشگاه آثار و جشنواره غذاهای محلی با حضور علی‌اصغر حسنان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان پیش از ظهر دوشنبه چهارم تیر ۱۴۰۳ هم‌زمان با آغاز فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در مدرسه دخترانه شهید حسن حسنان این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به‌همت دانش‌آموزان و جمعی از اولیا مدارس ابتدایی و متوسطه شهری و روستایی در ۱۲ غرفه هنرهای تجسمی و تولیدات دست‌ساز و ۶ غرفه غذاهای بومی‌محلی برپا شد.
وی اظهار داشت: نمایشگاه آثار دانش‌آموزان و والدین شامل ۲۵۰ اثر در قالب هنرهای تجسمی، نقاشی، کاردستی، کار با دورریختنی‌ها، سنگ‌دوزی، گلیم‌بافی، طرح‌های گرافیکی، عروسک‌بافی، قلاب‌بافی و… است.
گلعلی‌زاده در پایان سخنانش هدف از این نمایشگاه و جشنواره را ایجاد شادی و نشاط، امیدآفرینی، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فردی، غنی‌سازی اوقات فراغت، پرورش خلاقیت، تقویت اعتماد به نفس و… دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.