کد خبر : 226
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 4:43
-

توقیف محموله میلیاردی گوساله های قاچاق در میامی

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل ۹ راس گوساله قاچاق در شهرستان میامی خبرداد. سرهنگ “عبدالله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: مقابله با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت در این راستا از اولویت های پلیس در سال رونق تولید است که اقدامات ویژه ای در این استان

فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل ۹ راس گوساله قاچاق در شهرستان میامی خبرداد.

سرهنگ “عبدالله حسنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری کارنامه فردا اظهارداشت: مقابله با پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت در این راستا از اولویت های پلیس در سال رونق تولید است که اقدامات ویژه ای در این استان به مرجله اجرادرآمده و نتایج بسیار مطلوبی به همراه داشته است.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان میامی با حضور موثر خود در محورهای مواصلاتی و نظارت بر انتقال محموله ها، یک دستگاه کامیون را در محور میامی_سبزوار متوقف کردند.

سرهنگ حسنی به تناقض گویی های راننده و عدم ارائه هرگونه سند و مدرک قانونی اشاره کرد و گفت: ماموران در بازدید از خودرو ۹ راس گوساله که خارج از شبکه توزیع و به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی گوساله های کشف شده برابر نظر کارشناسان امر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به توقیف خودرو و تحویل دام قاچاق به اداره دامپزشکی شهرستان با هماهنگی مقام قضائی اشاره کرد و گفت: پیشگیری از قاچاق و برخورد قاطع با سودجویان این بخش را با هدف بهبود اقتصاد کشور با تمام توان ادامه می دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.