کد خبر : 22549
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 17:44

اجرای آزمایشی طرح ملی سرشماری صنعت چاپ از استان سمنان آغاز شد

اجرای آزمایشی طرح ملی سرشماری صنعت چاپ از استان سمنان آغاز شد

به گزارش کارنامه فردا ، در این طرح که به مدت چهار روز ادامه دارد ۱۸ نفر نیروی پرسشگر با حضور در واحدهای چاپی استان سمنان فرم های مربوط به این طرح را تکمیل خواهند کرد. نیروهای پرسشگر از نقاط مختلف کشور از جمله تهران، قم، گلستان و قزوین هستند و اطلاعات و موضوعات مختلف

به گزارش کارنامه فردا ، در این طرح که به مدت چهار روز ادامه دارد ۱۸ نفر نیروی پرسشگر با حضور در واحدهای چاپی استان سمنان فرم های مربوط به این طرح را تکمیل خواهند کرد.

نیروهای پرسشگر از نقاط مختلف کشور از جمله تهران، قم، گلستان و قزوین هستند و اطلاعات و موضوعات مختلف از جمله نیروی انسانی شاغل، اقتصاد و تعداد واحدهای چاپی، میزان مواد اولیه مصرفی سالیانه چاپی و نیز تخصص و دانش فنی نیروهای شاغل را در فرم های مربوطه جمع آوری خواهند کرد.

مدیرکل امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طرح رسمی سرشماری ملی صنعت چاپ از اول مرداد در کشور آغاز می شود گفت: پس از اجرای طرح آزمایشی در سمنان و بررسی نقاط ضعف و مسایل فنی اجرای آن در سایر استانها از اول مرداد آغاز و به مدت چهار ماه ادامه خواهد داشت.

اطلاعات این طرح به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت و ضبط می شود.

طرح آزمایشی سرشماری ملی صنعت چاپ با حضور و تکمیل فرم ها توسط پرسشگران از چاپخانه نفیس سمنان آغاز شد و این طرح در شهرستان های شاهرود، دامغان و گرمسار نیز ادامه می یابد.

در استان سمنان بیش از ۱۲۰ واحد چاپی افست و دیجیتال فعال است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.