کد خبر : 22039
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 20:53
-

افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسبت هفته بسیج سازندگی

کارنامه فردا – رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از افتتاح ۳۴ پروژه عمرانی محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد و گفت: به این مناسبت بیش از ۴۰ عنوان برنامه نیز در نقاط مختلف استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش کارنامه فردا ،مهدی کاشفی روز یکشنبه در آستانه هفته بسیج سازندگی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پروژه ها با اعتبار بیش از ۱۳۸ میلیارد تومان در نقاط مختلف استان سمنان اجرا و آماده بهره برداری شده است.
وی، برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی را از برنامه های مهم بزرگداشت هفته بسیج سازندگی در استان سمنان بیان کرد و اظهار داشت: این مراسم ۱۸ اردیبهشت با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران و سردار زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار می شود.
کاشفی ادامه داد: در حاشیه این همایش، نمایشگاه بسیج سازندگی نیز با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد.
رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان اجرای برنامه های عمرانی و غیر عمرانی توسط این بسیج را مورد اشاره قرار داد و گفت: این برنامه ها شامل یک هزار و ۹۱۹ برنامه است که با حجم اعتبار بیش از ۳۳۶ میلیارد ریال عملیاتی شده است.
وی، این پروژه ها را شامل اجتماعی، فنی و مهندسی، امنیت غذایی و اشتغال بیان کرد و گفت: پروژه های مذکور توسط قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی، سپاه قائم (عج) استان سمنان و قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه (کوثر) به بهره برداری رسیده است.
کاشفی، توزیع ۹۵۰ سری جهیزیه، توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی، دو هزار بسته لوازم التحریر، دو هزار بسته سبد پوشاک، توزیع ۳۷۰ سری سبد ورزشی محلات و روستا بوده است.
وی، عملکرد سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان سمنان را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: دو هزار و ۳۶۰ گروه جهادی در شش منرحله رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۲۹ هزار جهادگر در شش هزار و ۱۱۶ عرصه فعالیت انجام شده است.
رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان، جمع آموری بیش از هشت میلیارد ریال کمک نقدی برای مردم مظلوم غزه، ساخت ۵۵ واحد مسکونی در منطقه سیل زده لرستان و پل دختر و اعزام گروههای جهادی عمرانی به منطقه زلزله زده خوی را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان سمنان برشمرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.