کد خبر : 21088
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 19:27
-

یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان

کارنامه فردا -مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا ،یادگار احمدی افزود: ۲۷ واحد صنعتی و معدنی با ۳۶ هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در دهه‌فجر امسال در استان سمنان به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: یکهزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۲۰ میلیون دلار از ابتدای امسال تا پایان دی ماه کالای تولیدی از استان سمنان صادر شد که از لحاظ وزنی کاهش و در شاخص ارزش دلاری افزایش داشت.

وی اظهار کرد: تراز تجاری استان سمنان طبق آمارها و گزارش‌ها مثبت است و اگر تمامی کالاهای تولیدی استان از گمرک این استان صادر شود، تراز تجاری افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک‌میلیارد دلار هدفگذاری صادرات استان است و با توجه به ظرفیت‌های این استان تحقق این حجم صادرات دور از انتظار نیست و نیازمند تلاش بخش‌های مختلف و مطالبه‌گری است.

وی اظهار کرد: نقدینگی و توان پرداخت بانک‌های استان سمنان مطلوب نیست و استقرار حساب بانکی واحدهای تولیدی در داخل استان در ارتقای نقدینگی بانک‌های استان سمنان موثر است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۴۰۰ طرح صنعتی استان دارای پیشرفت فیزیکی بالا است که پیش‌بینی می‌شود با تامین اعتبار در سال آینده تکمیل و وارد چرخه تولید شوند.

​وی گفت: برگزاری نمایشگاه «کسب و کار و روایت پیشرفت» به مدت سه‌روز از چهاردهم تا شانزدهم بهمن‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی سمنان برنامه‌ریزی شده است.

این مسوول افزود: ۴۴ دستگاه اجرایی در برپایی نمایشگاه کسب و کار و روایت پیشرفت با ۹۶ عرفه همکاری دارند.​

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.