کد خبر : 20842
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 19:11
-

سارقان در آرادان دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان در آرادان خبر داد

به گزارش کارنامه فردا ،سردار جلیل موقوفه ئی  افزود : در پی وقوع چند فقره سرقت از لوازم و تاسیسات گلخانه ها و مرغداری ها و مراکز پرورش طیور در شهرستان آرادان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آرادان قرار گرفت .

وی افزود : کارآگاهان آرادان طی اقدامی اطلاعاتی و هوشمندانه و با تلاش شبانه روزی و استفاده از منابع و مخیرین توانستند هویت یک مالخر را شناسایی و وی را در یکی از روستاهای اطراف آرادان دستگیر کنند .

سردار موقوفه ئی تصریح کرد : در بازجوییهای فنی و تخصصی پلیس مالخر به هویت دو سارق اعتراف و اظهار داشت : این دو سارق با سرقت تجهیزات و لوازم تاسیساتی گلخانه ها ، مرغداریها و … و قطعه کردن آنها اموال سرقت شده را به وی داده و او نیز اموال مسروقه را در استانهای تهران و کرج به فرد دیگری فروخته است .

موقوفه ئی در ادامه از شناسایی و دستگیری ۲ سارق پرونده خبر داد و افزود : پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی و دستگیری مالخر دیگر پرونده در شهرستان کرج شد .

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت : اعضای این باند در مجموع به ۶ فقره سرقت از جمله بیش از ۳۲ گرم طلا یک دستگاه سم پاش موتوری دوشی ۲۷۰ متر اسکلت گلخانه ، یک دستگاه اسپیلت کولر گازی با کلیه لوازم و متعلقات یک دستگاه تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ و یک دستگاه ژنراتور دیزل ۲۲ کاوا ، موتور و قطعات تراکتور و … به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند ، خاطر نشان کرد : برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران یکی از اصلی ترین برنامههای انتظامی استان است و پلیس روزگار تلخ و ترسناکی را برای آنها رقم خواهد زد ؛ ضمن تشکر از شهروندان به علت همکاری با پلیس در اجرای طرحهای ارتقاء امنیت در سطح جامعه از شهروندان درخواست میشود علاوه بر رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی در اماکن خصوصی خود هرگونه اطلاعات و اخبار را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.