کد خبر : 20573
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 دی 1402 - 20:23
-

دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) پنجشنبه در دامغان آغاز می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از آغاز دوره تربیت مربیان قرآنی (بشری) از پنجشنبه این هفته در دامغان خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا،ابراهیم پورتقی گفت: طرح ملی بشری به مدت سه روز شامل دو روز تئوری و یک روز آزمون صبح و عصر در دامغان برگزار خواهدشد.
وی فاطمه بخشی و فاطمه باقری را استادهای این دوره معرفی کرد و افزود: طرح ملی تربیت مربیان قرآنی روز پنشنبه با حضور امام جحمعه دامغان در این شهرستان آغاز خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان افزود: تاکنون برای حضور در این دوره قریب ۱۵۰ نفر ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.

این دوره طبق برنامه در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی به میزبانی موسسه قرآنی رحیق تسنیم برگزار خواهد شد.

آموزش به روش نوین و آکادمیک، ارائه محتوا و مطالب آموزش استاندارد قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، جلوگیری از اتلاف زمان، ساده سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت از ویژگی های این دوره آموزشی است.

به شرکت کنندگان در این دوره در صورت کسب حد نصاب نمره، گواهینامه و مدرک معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا و ۲۰ ساعت آموزش ضمن خدمت نیز محسوب می شود.

دوره آموزشی طرح ملی بشری بیستم مهر در سمنان و در تالار شهید مطهری سمنان برگزار شد و ۱۸۰ تن از مربیان قرآنی، مدیران موسسه های قرآنی، آموزگاران و علاقه مندان به علوم قرآنی به مدت ۱۶ ساعت زیر نظر سه تن از مدرسان اعزامی از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سرپرستی ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.