کد خبر : 20520
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 17:44
-

دبیرخانه سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) در سمنان گشایش یافت

دبیرخانه سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) در سمنان روز چهارشنبه با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان گشایش یافت.

به گزارش کارنامه فردا ،سوگواره ملت امام حسین (ع) از هم افزایی سه سوگواره حسینی مهر محرم اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان، اشراق دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و بوی سیب رادیو معارف تشکیل شده و دبیرخانه دوره سوم این سوگواره بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سمنان و سوگواره مهرمحرم قرار دارد.

شورای سیاست گذاری سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع)” نیز بعد از ظهر چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیر رادیو معارف و شرکت وبیناری مسوول دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.

در این نشست در خصوص برنامه ها و سیاست های برگزاری سومین سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع)، چگونگی انتشار فراخوان، تامین اعتبارات و سایر مسایل مربوط به این سوگواره بحث و تبادل نظر شد.

دو دوره قبلی سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) که پویشی سراسری در زمینه های مختلف فیلم، عکس، پادکست و نیز تولیدات ویژه فضای مجازی با موضوع امام حسین (ع) است در تهران و قم برگزار شده است و سمنان میزبان سومین دوره آن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.