کد خبر : 20243
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 - 19:34
-

چهار مرکز غیرمجاز درسمنان پلمپ شد

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پلپ چهار مرکز غیر مجاز در سطح استان به دلیل دخالت در امر درمان توسط اداره نظارت بر درمان دانشگاه خبرداد.

به گزارش کارنامه فردا ،دکتر سحر سعدالدین  افزود: در بازدیدهای انجام شده توسط گروه کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، یک مرکز غیرمجاز لیزر پوست، یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات پرستاری و یک مرکز ارائه خدمات ماساژ بدلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار پلمب شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک مرکز غیرمجاز حجامت و زالودرمانی به دلیل دخالت در امر درمان توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان پلمب گردید.

وی ضمن تشکر از زحمات کارشناسان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان های گرمسار و آرادان در برخورد با مراکز غیرمجاز زیبایی و مراکزی که به دخالت در امر درمان می پردازند، گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه گزارش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.