کد خبر : 19749
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 12:45
-

ثبت ۲۹۵ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس استان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۲۹۵ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ پلیس استان در نیمه نخست امسال ثبت شد که ۹۰ هزار تماس منجر به عملیات شد.

به گزارش کارنامه فردا سردار موقوفه یی افزود : در نیمه نخست مراجعه با شهروندان به مراکز مشاوره پلیس استان سمنان۱۰ درصد افزایش داشت که حدود سه‌هزار نفر برای دریافت مشاوره مراجعه کردند و با ارایه مشاوره در مرکز مشاوره پلیس، ۶۵ درصد پرونده‌ها قبل از رفتن به دادسرا به صلح و سازش انجامید.

سردار موقوفه‌ئی با بیان اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» شعار هفته فراجا در سال ۱۴۰۲ است، افزود: پلیس با تمام توان برای تامین امنیت جامعه پای کار است.

وی خاطرنشان کرد : ارتقای دانش جامعه در بخش پیشگیری نقشی مهم در کاهش جرم دارد و باید این راهبرد مورد توجه باشد.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: پرونده‌های ورودی پلیس فتا این استان در نیمه نخست امسال ٣١ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش یافت و ۹۲ درصد پرونده‌ها در این حوزه کشف و منجر به نتیجه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح فتح در چندین مرحله برای مبارزه با اخلالگران در نظم، امنیت و اقتصاد استان سمنان، ابراز کرد: وقوع سرقت نیمه نخست امسال ٢ درصد کاهش یافت.

سردار موقوفه‌ئی اضافه کرد:۲۳ باند سرقت با اعضای بیش از سه نفر نیمه نخست امسال با تلاش پلیس در استان سمنان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جلیل موقوفه‌ئی  بیان داشت : یکهزار و ۲۳ نفر در زمینه‌های مختلف مرتبط با مواد مخدر مانند قاچاق و خرده فروشی نیمه نخست امسال در دستگیر و از سویی، ساختمان‌های مخروبه پاتوق معتادان و خرده فروشان تخریب شد.

وی اظهار کرد: ۳۱ باند قاچاق مواد مخدر نیمه نخست امسال توسط پلیس استان سمنان متلاشی شد که این شاخص در مقایسه با سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت.

وی بیان کرد: ۲۳۵ پرونده به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در حوزه قاچاق کالاق و ارز در نیمه نخست امسال در استان سمنان تشکیل شد.

سردار موقوفه‌ئی افزود: کشف ۸۳ هزار متر مربع زمین‌خواری به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، ۴۰۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی و ۷۷۳ هزار تن انواع کالای اساسی احتکار شده مربوط به اخلال در بازار به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال، از جمله دستاوردهای پلیس استان سمنان در نیمه نخست امسال بود.

وی یادآور شد: کشف ۱۳۷ هزار قلم لوازم آرایشی قاچاق، کشف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار قلم دخانیات، کشف یک میلیون، ۹۰۰ قلم داروی قاچاق و کشف بیش از ۶ هزار قلم لوازم یدکی، از دیگر دستاوردهای پلیس استان سمنان در نیمه نخست امسال بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.