کد خبر : 196
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 22:15
-

۳ کشته و یک مجروح در برخورد زانتیا با گاردریل

کبیری، از برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با گاردریل حاشیه جاده خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «تقی کبیری» با اشاره به برخورد زانتیا با گاردریل گفت: یک فقره تصادف جرحی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در کیلومتر ۳۰جاده شاهرود –

کبیری، از برخورد یک دستگاه خودروی زانتیا با گاردریل حاشیه جاده خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته و یک مجروح برجای گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، «تقی کبیری» با اشاره به برخورد زانتیا با گاردریل گفت: یک فقره تصادف جرحی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در کیلومتر ۳۰جاده شاهرود – دامغان اعلام شد که بلافاصله ماموران پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: ماموران در بررسی های اولیه صحنه وقوع مشخص کردند یک دستگاه سواری زانتیا به شدت با گاردریل کنار جاده برخورد کرده است.

کبیری با بیان اینکه این حادثه سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت گفت: با حضور و کمک عوامل اورژانس اقدامات تامینی لازم نیز در این راستا صورت گرفت.

رئیس پلیس راه استان سمنان علت اصلی حادثه را برابر نظر کارشناسان امر عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرد و با توصیه به سایر رانندگان گفت: با رعایت نکات و اصول ایمنی و همچنین استراحت به موقع حین سفرها از چنین حوادثی پیشگیری کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.