کد خبر : 19029
تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 13:47
-

سومین جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد برگزار می شود

دبیر سومین جشنواره فرهنگ وهنر شهمیرزاد از برگزاری سومین سال متوالی این جشنواره از ۷ تا ۱۵ تیرماه خبر داد

به گزارش  کارنامه فردا ،علی عقیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری شهمیرزاد،گفت: این جشنواره به مدت ۹ شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در پارک پردیس شهمیرزاد میزبان گردشگران و میهمانان خواهد بود.
دبیر سومین جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد، افزود: رویکرد این جشنواره معرفی شهر گردشگری شهمیرزاد با هدف حضور اقوام مختلف و اجراهای هنری، موسیقی و نمایشگاهی از سراسر ایران است.
وی اظهار کرد: جشنواره امسال مانند سال گذشته در ۳ بخش اجرا می شود که در بخش صحنه ای جشنواره، موسیقی اقوام سراسر ایران از جمله استانهای بوشهر،کردستان،آذربایجان، لرستان، گیلان و مازندران اجرا می شود و در بخش نمایشگاهی جشنواره نیز صنایع دستی و سوغات استانهای مختلف کشور به ویژه شهرستان و استان سمنان عرضه می شود.
مدیر موسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد با بیان اینکه در بخش گالری جشنواره اتفاقات و رویدادهای هنری با حضور هنرمندان مطرح، هنرجویان و کودکان در بخش های مختلف هنری مانند: نقاشی، خوشنویسی، سفال و هنرهای تجسمی اجرا می شود، افزود: در بخش اجرایی ورک شاپها و کارگاههای هنری را خواهیم داشت و برنامه های ویژه ای نیز برای کودکان با مجریان و برنامه ریزان بخش کودک در زمینه کاردستی و نقاشی اجرا می شود.
عقیلی تصریح کرد: در بخش بازیهای بومی محلی و سرگرمی بخش خاصی در حوزه کودکان و بزرگسالان با رویکرد معرفی بازیهای بومی و محلی شهمیرزاد وجود خواهد داشت.
دبیر جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد، گفت: برنامه های نمایشگاهی جشنواره از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و بخش اجرایی و صحنه ای از ساعت ۱۹ تا ۲۳ اجرا می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.