کد خبر : 17580
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آذر 1401 - 15:38
-

شمار افراد مسموم شده با متانول در یاسوج به ۴۸نفر افزایش یافت

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج از افزایش شمار افراد مسموم شده با متانول طی روزهای اخیر در یاسوج به ۴۸نفر خبر داد.

به گزارش کارنامه فردا ،دکتر محمد طهماسبی گفت: از روز پنجشنبه سوم آذر ماه جاری تاکنون ۴۸ نفر بدنبال مسمومیت با متانول به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مراجعه و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: مسمومیت افراد با متانول در یاسوج همچنان روند صعودی دارد بطوری که از ۲ شب گذشته تاکنون ۱۱نفر به بیمارستان امام سجاد مراجعه کرده اند.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج به خانواده ها و والدین هشدار داد که مراقب فرزندان خود باشند تا با چنین مشکلاتی رو به رو نشوند.

طهماسبی ابراز داشت: از میان افراد مسموم شده، ۶ نفر زن و ۴۲ نفر مرد بودند که تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۴۴ نفر آنها دیالیز شده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع افراد مراجعه کننده به بیمارستان یک نفر فوت شده و یک نفر نیز وضعیت وخیمی دارد که به دلیل خونریزی شدید دچار مرگ مغزی شده است. سه نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: این افراد اکثرا ۲۷ یا ۲۸ ساله هستند و در مجموع رده سنی آنها بین ۱۶ تا ۳۶ سال است.

رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج با اشاره به اینکه اکثر این افراد با اختلالات بینایی از جمله تاری دید مواجه شده اند ،تاکید کرد که همه امکانات بیمارستان را برای نجات و ارائه خدمات به این بیماران بسیج کرده ایم و کادر درمان و پزشکان برای بهبود این بیماران تلاش می کنند.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.