کد خبر : 17022
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مهر 1401 - 18:37
-

برگزاری هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه

هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه با هدف ارایه دستاوردهای این حوزه در دولت سیزدهم و بررسی و رفع موانع و کاستی‌ها، رایزنی با مسوولان و دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیشبرد برنامه‌های تدوین شده و گسترش همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پس از دو سال وقفه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا ، مدیر روابط عمومی و مشاور سازمان دامپزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن بیان این که هر روز از این هفته با شعار خاصی نامگذاری شده است، افزود: ۱۴ مهر روز ملی دامپزشکی با شعار دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره، ۱۵ مهر با شعار دامپزشکی، آموزش، پژوهش، سرمایه انسانی؛ ۱۶ مهر دامپزشکی، امنیت غذایی، تولید دانش‌بنیان؛ ۱۷ مهر دامپزشکی، اخلاق حرفه‌ای، حقوق حیوانات؛ ۱۸ مهر دامپزشکی، بهداشت عمومی، توسعه پایدار؛ ۱۹ مهر دامپزشکی، خدمات و فناوری‌های نوین و ۲۰ مهر با عنوان دامپزشکی، تشکل‌های مردمی، توسعه مناطق روستایی و عشایری نامیده شده است.

امین اسدی اظهار داشت: شنبه ۱۶ مهر نیز همایشی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، برخی از اعضای هیات دولت، بهره‌برداران و خانواده دامپزشکی در مرکز همایش‌های بین‌الملی صدا و سیما برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش در حوزه‌های تخصصی، دستاوردهای سازمان دامپزشکی در دولت سیزدهم و مشکلات موجود و راهکارهای برون‌رفت از آن مطالبی ارایه خواهد شد.

اسدی در همین حال تصریح کرد: با توجه به اهمیت دانش‌بنیان کردن بخش کشاورزی و همکاری‌های سازمان دامپزشکی با شرکت‌های دانش‌بنیان و نانوفناوری، این شرکت‌ها در همایش روز شانزدهم، حضور جدی دارند.

وی اذعان داشت: در طول هفته دامپزشکی، دیدار با مراجع تقلید به همراه شورای معاونان و رییس سازمان دامپزشکی، دیدار با برخی مسوولان نظام از جمله رییس مجلس شورای اسلامی و دادستان کل کشور برنامه‌ریزی شده است.

مشاور سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: در این دیدارها تلاش می‌شود علاوه بر انعکاس و اطلاع‌رسانی دستاوردهای حوزه دامپزشکی و اهمیت اقدامات صورت گرفته، درباره موانع موجود برای دستیابی به اهداف جدید این سازمان گفت و گو صورت گیرد.

منبع: سایت وزارت جهاد  کشاورزی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.