کد خبر : 1606
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1398 - 13:24
-

استقرار یک شعبه دادسرای نظامی درپایانه مرزی مهران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام جهت بررسی نحوه خدمت رسانی نیروهای نظامی و انتظامی به زوار اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،در این بازدید که احمدعلی مرادی دادستان نظامی استان نیز حضور داشت، محمد روشنایی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام با فرمانده انتظامی، فرمانده

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام جهت بررسی نحوه خدمت رسانی نیروهای نظامی و انتظامی به زوار اربعین حسینی از پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،در این بازدید که احمدعلی مرادی دادستان نظامی استان نیز حضور داشت، محمد روشنایی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام با فرمانده انتظامی، فرمانده مرزبانی و فرماندار مهران دیدار کرد و در جریان خدمت رسانی به زوار قرار گرفت. 

وی همچنین با تعدادی از نیروهای نظامی و انتظامی دیدار کرد و پای گفت و گوی تنی چند از زوار نشست.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام در این ارتباط گفت: تردد زوار با وجود افزایش جمعیت در کمال امنیت و روان صورت می گیرد و از زوار محترم می خواهم که حتماً با گذرنامه به پایانه مرزی مراجعه نمایند.

دادستان نظامی استان ایلام نیز با ابراز رضایت از کنترل ترافیکی جاده های منتهی به پایانه مرزی مهران گفت: توقفگاه های مجاز دارای امنیت خوبی می باشند و از زوار گرامی می خواهم خودروی خود را صرفاً در این توقفگاه ها پارک نمایند.

در پایان این بازدید، شعبه ای از دادسرای نظامی ایلام جهت رسیدگی به شکایات احتمالی و نظارت بر روند خدمت رسانی به مردم در ایام اربعین، در پایانه مرزی مهران مستقر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.