کد خبر : 15008
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 17:26
-

طرح اتوبوس گردشگری و باغ‌گردی خانوادگی تا ۱۳ فروردین در سمنان اجرا می‌شود

مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت: رویداد اتوبوس گردشگری با رویکرد باغ‌گردی و ایجاد فضای خانوادگی شاد در شهر سمنان، تا ۱۳ فروردین هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ از بوستان ۱۷ شهریور برگزار می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا به نقل از کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی این استا ن ،محمودرضا دارایی  گفت : گردشگری شهری و بازدید از جاذبه های طبیعی و میراث فرهنگی، یکی از رویکردهای اصلی مدیریت شهری است که در اقتصاد شهر تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: وجود باغ‌ها و باغ راه ها و نظام سنتی آبیاری شهر سمنان ، ظرفیت بسیار ارزشمندی در سمنان است برای توسعه صنعت گردشگری در شهر که ماندگاری آن از اهداف این دوره مدیریت شهری است.

مدیر گردشگری شهرداری سمنان گفت: در رویدادهای باغ‌گردی که با محوریت پیاده روی گردشگران انجام می‌شود، با تعریف مبداء و مقصدهای معلوم از بین نقاط دارای جاذبه‌های گردشگری و عبور از میان کوچه باغ‌ها، همچنین معابر هویت‌مند شهر وابسته به شبکه باغ راه های متصل به استخرهای ۶گانه امکان تجربه ای لذتبخش را برای گذران اوقات فراغت و تفریح در بافتی تاریخی و طبیعی برای شهروندان و گردشگران فراهم می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.