کد خبر : 13388
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 15:04
-

لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای خادم مردم/ مردم و انقلابیون از استاندار سمنان راضی هستند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: «اتحاد» امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به وحدت و انسجام عمومی، امور را پیش برد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر وی اظهار

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: «اتحاد» امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به وحدت و انسجام عمومی، امور را پیش برد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دفتر وی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات و نظرات دریافتی، مردم و انقلابیون از استاندار سمنان راضی و از عملکرد او خوشحال هستند و فعالیت‌های آقای استاندار، امیدی را در دل نیروهای انقلابی ایجاد کرده است.

وی گفت: «اتحاد»، امروز شرط توفیق است و باید با عنایت به این مسأله، امور را پیش برد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: باید از ظرفیت نیروهایی که می‌توانند به دولت و مردم خدمت کنند، به‌خوبی استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به ارتباط مناسب نیروهای انقلابی در استان سمنان و ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر اظهار کرد: مردم امروز به‌شدت به تلاش و اتحاد مسؤولان نیاز دارند و باید با همکاری یکدیگر مشکلات را از پیش پای مردم برداشت.

وی همچنین با اشاره به تلا‌ش‌های استاندار سمنان از زمان انتصاب تاکنون گفت: ارتباط مناسبی بین نیروهای انقلابی و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان دیده می‌شود که این امر، کارها را تسهیل می‌کند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.