کد خبر : 124
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 17:38
-

راه اندازی کلینیک تخصصی خودرو در دانشگاه سمنان

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان از افتتاح کلینیک تخصصی خودرو در آینده نزدیک در این دانشکده خبر داد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر در بازدید مدیر عامل و کارشناسان شرکت دانش پویان متین از کارگاه اتومکانیک و آزمایشگاه تست موتور دانشکده مهندسی مکانیک

رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان از افتتاح کلینیک تخصصی خودرو در آینده نزدیک در این دانشکده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر محمد صادق ولی پور با اعلام این خبر در بازدید مدیر عامل و کارشناسان شرکت دانش پویان متین از کارگاه اتومکانیک و آزمایشگاه تست موتور دانشکده مهندسی مکانیک افزود : طرح توجیهی این کلینیک آماده و اعتبارات مورد نیاز هم تامین شده و امیدواریم در آینده نزدیک راه اندازی شود .
دکتر ولی پور با بیان اینکه دانشکده مهندسی مکانیک با داشتن آزمایشگاه تخصصی تست موتور و کارگاههای مرتبط، پتانسیل ارایه خدمات تخصصی به صنایع ، خصوصا در حوزه ی مهندسی خودرو را دارا است تصریح کرد : آموزشهای مهارتی – عملی به صورت تخصصی در حوزه خودرو و نیز ارائه خدمات تخصصی خودرو شامل عیب یابی در این کلینیک ارائه خواهد شد .
رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان دارا بودن رشته مهندسی خودرو و نیز اساتید با تجربه و کارگاه تخصصی اتومکانیک را از دیگر پتانسیل های این دانشکده برشمرد و اظهار امیدواری کرد : این کلینیک بتواند با ارایه آموزشهای تخصصی و خدمات تخصصی به دانشجویان و داوطلبان علاقمند ارتباط موثری با صنعت و جامعه برقرار نماید .
مدیر عامل و کارشناسان شرکت دانش پویان متین که در زمینه حوزه تخصصی خودرو و آموزشهای مرتبط با صنعت خودرو در تهران فعال هستند در این بازدید با قابلیت ها و ظرفیت ها و تجهیزات کارگاه اتومکانیک و آزمایشگاه تست موتور دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان آشنا شدند .
بعد از این بازدید نشستی با حضور رئیس دانشکده مهندسی مکانیک و دیگر اعضای هیات علمی و مدیرعامل شرکت دانش پویان متین و مدیر آموزشی این شرکت برگزار و دو طرف بر تقویت ارتباط دانشگاه ، صنعت و جامعه تاکید و درباره همکاری در زمینه آموزشهای تخصصی و ایجاد کلینیک خودرو بحث و تبادل نظر کردند .
دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان دارای ۲۶ عضو هیات علمی و یکهزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری است.
خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.