کد خبر : 10278
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 12:29
-

استاندار سمنان: تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰درصد از دانش‌آموزان نیازمند سمنان

 استاندار سمنان از تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: ارائه برنامه‌ریزی مدون حمایت از مددجویان در دستور کار است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانس بررسی مشکلات طرح شتابا با رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه ایده‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که

 استاندار سمنان از تأمین تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: ارائه برنامه‌ریزی مدون حمایت از مددجویان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، علیرضا آشناگر در نشست ویدئو کنفرانس بررسی مشکلات طرح شتابا با رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه ایده‌های خلاقانه‌ای وجود دارد که می‌تواند به‌عنوان نگاه‌های ملی تلقی شود تا دیگران هم از آن در راستای بهبود ارائه خدمات بهره ببرند، اظهار داشت: طرح شتابا برای توانمندسازی ایتام برنامه‌ریزی و تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد که برای یک هزار یتیم در استان کد پستی دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) متعهد به پرداخت دو میلیارد تومان از محل صندوق کمیته امداد شده است، تصریح کرد: اگر این مبلغ واریز شود بخشی از اشتغال ایتام در راستای این طرح پیشرفت خواهد کرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه نیازسنجی از ایتام و مددجویان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تاکنون تبلت و تلفن هوشمند برای ۹۰ درصد از دانش آموزان نیازمند استان تأمین‌شده است.

آشناگر بابیان اینکه نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) برای خرید پنل‌های خورشیدی مددجویان دو میلیارد تومان قول مساعدت داده بود، تأکید کرد: پیگیری برای پرداخت و تخصیص این اعتبارات در دستور کار است.

وی گفت: برای توانمندسازی اقشار مختلف تحت پوشش، یک طرح نیازسنجی ارائه‌شده است که در آن وضعیت نیازهای افراد از نیاز شغلی تا نیاز فرهنگی به‌عنوان یک بانک اطلاعاتی جمع‌آوری و برای تأمین این نیازها برنامه‌ریزی مدونی ارائه می‌شود.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه وقتی بانک اطلاعاتی از نیازهای مددجویان تهیه شود کار توزیع کمک‌ها و اقدامات حمایتی تقویت می‌شود، ابراز کرد: اگر این برنامه به‌عنوان یک نگاه ملی در کمیته امداد جاری شود کار امدادرسانی به نیازمندان در سراسر کشور تقویت می‌شود.

آشناگر با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال باید متناسب با گروه‌های تحت پوشش نسبت به اجرای طرح‌های اشتغال اقدام کرد، یادآور شد: در این راستا باید منابع را تجهیز کنیم و تسهیلات فراوانی در استان در اختیارداریم که می‌توان برای اجرای طرح‌های اشتغال از آن بهره‌گیری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.