کد خبر : 9058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 9:11
-

همه باید قدردان رشادت های رزمندگان و ایثارگران و پاسدار آرمان شهدا باشیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رشادت های ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را موجب افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: همه باید قدردان این رشادت ها و پاسدار آرمان شهدا باشیم. به گزارش خبری کارنامه فردا ، فرشید فلاح در برنامه ملی سه شنبه های تکریم در مسجد عابدینیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رشادت های ایثارگران و رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را موجب افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: همه باید قدردان این رشادت ها و پاسدار آرمان شهدا باشیم.

به گزارش خبری کارنامه فردا ، فرشید فلاح در برنامه ملی سه شنبه های تکریم در مسجد عابدینیه سمنان افزود: سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی با اشاره به لزوم تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدا در واقع ادامه دادن راه شهداست که در وصایای شهدا به این امر سفارش شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به رشادت های مدافعین حرم در دفاع حرم حضرت زینب (س) گفت: شهید حمزه به عنوان شهید مدافع حرم سمنان الگویی برای جوانان است که در ۳۳ سالگی با روحیات معنوی قوی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) جان خود را فدا کرد.

سیزدهمین برنامه سه شنبه های تکریم به پاسداشت خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه اختصاص داشت که با حضور جمعی از مسوولان و نمازگزاران در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.