کد خبر : 20806
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 - 13:55
-

جشنواره سلامتی رو جایزه ببر” برگزار می شود

به همت مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و در راستای پویش ملی سلامت “جشنواره سلامتی رو جایزه ببر” برگزار می شود.

به گزارش  کارنامه فردا،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان نمود: پویش ملی سلامت درراستای غربالگری بیماری های دیابت و پر فشاری خون برای افراد بالای ۱۸ سال و بانوان باردار با مراجعه افراد به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود در کشور و به تبع آن در مناطق تحت پوشش این دانشگاه اجرا شده است.

کارن یحیائی ادامه داد: درراستای تشویق و ترغیب افراد برای کنترل رایگان قند و فشارخون خود، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه “جشنواره سلامتی رو جایزه ببر” را برگزار نموده است که در این جشنواره ده ها هدیه به قید قرعه به صورت هفتگی برای کسانی که در این پویش شرکت می نمایند، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این جشنواره از ۲۷ آذر ماه آغاز تا ۲۰ دی ماه سال جاری اجرا می شود و به صورت هفتگی جوایزی برای افراد شرکت کننده در این پویش که در سامانه سیب ثبت شده باشند به تفکیک هر یک از شهرستان های تحت پوشش دانشگاه در نظر گرفته شده است.

مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه تصریح نمود: افراد برای بررسی سلامت خود در قالب پویش غربالگری بیماری‌های دیابت و فشارخون می‌توانند به مراکز و خانه‌های بهداشت در نقاط مختلف تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان مراجعه کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.