کد خبر : 19963
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 21:59
-

«پارکوپولو» برنامه‌ای جامع برای کمک به توسعه گردشگری استان سمنان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به رونمایی از نخستین برنامه الکترونیکی(اپلیکیشن) جامع گردشگری این استان با نام «پارکوپولو»، گفت: معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌ها رکن مهم در رونق گردشگری است که این برنامه کاربردی یکی از ابزار این هدفگذاری محسوب می‌شود.

به گزارش کارنامه فردا،محمد رضا صادقی در آیین رونمایی از اولین اپلیکیشن جامع گردشگری استان سمنان «پارکوپولو» در مجتمع نقش جهان سمنان افزود: استان سمنان از جاذبه‌های گردشگری دیدنی و ارزشمند مختلفی بهره‌مند است که باید به بهترین شکل ممکن و از روش‌های مختلف همچون اپلیکشین پارکوپلو معرفی شود تا گردشگری رونق یابد.

وی اضافه کرد: استان سمنان در صنعت گردشگری هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است و به عنوان مثال سمنان با داشتن کویری جذاب، ظرفیتی مناسب برای ستاره‌نگری و رصد نجومی است، اما به خوبی معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه سمنان مهد عارفان و علما است، افزود: معرفی سمنان در این زمینه به خوبی انجام نشده است، سمنان استانی فرهنگی و میزبان شمار زیادی دانشجو و استادان است و این افراد سفیران خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان هستند.

صادقی با اشاره به ظرفیت استان سمنان در زمینه صنایع دستی و بناهای تاریخی مانند کاروانسراها، افزود: معرفی جاذبه ها لازمه جذب گردشگر است و باید مورد توجه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.