کد خبر : 19533
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1402 - 14:03
-

اسکان بیش از سه هزار زائر اربعین در مراکز امدادی و اداری هلال احمر کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع طرح تعداد سه هزار و ۴١٨ نفر از زوار اربعین در مراکز امدادی و اداری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

اسکان بیش از سه هزار زائر اربعین در مراکز امدادی و اداری هلال احمر کرمانشاه/ ٢۵٨ زائر مصدوم توسط تیم‌های امدادی هلال احمر منتقل شدند

به گزارش کارنامه فردا ،محمدباقر محمدی در خصوص اقدامات هلال احمر کرمانشاه از آغاز عملیات اربعین در مرز خسروی اظهار کرد: از زمان آغاز رویداد اربعین (٢٧ مرداد ماه) تا کنون ۶۱ مورد حادثه بروز کرد که از این میان ۴۵ مورد آن شامل حوادث جاده‌ای، چهار مورد حادثه کوهستان، ۲ مورد آتش سوزی، چهار مورد خدمات حضوری، پنج مورد خدمات مناسبتی و یک مورد آن حادثه شهری بوده است.

وی افزود: تعداد مصدومان انتقالی توسط تیم‌های امدادی ۲۵۸ نفر بوده که ۱۶ نفر آن سرپایی گزارش شده است و از ابتدای شروع طرح تعداد سه هزار و ۴١٨ نفر از زوار در مراکز امدادی و اداری جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و ٨٧١ نیروی امدادی در قالب ۴۶۱ تیم در این مجموعه عملیات‌ها ایفای نقش کرده و ۱۰۳ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات در این حوادث بکارگیری شدند.

وی گفت: در این مدت اعضای جوانان و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در فعالیت‌های بشر دوستانه مشارکت بسیار خوبی داشته و توانستند در کنار امدادگران تعداد ۶ هزار و ٩٨٨ مورد به زوار اربعین خدمات تست قند خون، کنترل فشار خون و حمل سالمندان با ویلچر ارائه کنند.

محمدی تأکید کرد: خدمات عام المنفعه جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در کنار مأموریت‌های اصلی خود تا پایان عزیمت زوار به کربلای معلی و بازگشت آن‌ها با تمام توان ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی امداد و نجات کلیه مسیرهای مواصلاتی سطح استان کرمانشاه را کنترل و مورد پوشش امدادی قرار خواهند داد تا هموطنان با آرامش خاطر سفر زیارتی خود را به اتمام رسانده و در صحت و سلامت به استان‌های خود بازگردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.