کد خبر : 19395
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 21:22
-

بیش از ۱۰۰پروژه با اعتباری بالغ یکهزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار قائمشهر گفت: ۱۰۳ پروژه و اعتباری بالغ بر یکهزار و ۷۴۰ میلیارد تومان در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش کارنامه فردا جواد مولایی در آئین افتتاح پروژه های عمرانی روستای پاشاکلا قائمشهر  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت این ایام را فرصتی برای بازنگری فعالیت های دولت برشمرد و ادامه داد:به برکت نظام جمهوری اسلامی در تمامی پروژه های عمرانی از جمله زیرساختهای روستایی شاهد پیشرفتهای چشمگیری خواهیم بود.

وی افزود:دولت  مصمم است به آنچه می‌گوید عمل کند و امیدواریم که توانسته باشیم به وعده‌های داده‌‌شده در زمان خودش عمل کرده باشیم.

سکاندار دولت سیزدهم در شهر ستان قائمشهر بیان کرد:در سال مهار تورم و رشد تولید تمام تلاش وسعیمان بر این خواهد بود که شعار سال و دستور مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

کمال علیپور  نماینده  مردم شهرستانهای قائمشهر،جویبار ،سیمرغ ،سوادکوه و سوادگوه شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خاطر نشان کرد : مجلس در قالب تسهیلات مسکن و پروژه های سرمایه گذاری حدود ۶ هزار و ۸۷۶ میلیارد تومان اعتبار  برای بنیاد مسکن در نظر گرفته است.

کمال علیپور گفت:  امسال ۲۰ هزار میلیارد تومان برای قیر رایگان مصوب شده تا بنیاد مسکن بتواند نسبت به عمران و آبادانی روستاها اقدام کند.
کیوان مرادیان هم که یکی دیگر از نمایندگان حوزه انتخابیه قائمشهر بود  در این مراسم گفت باتوجه به بازدیدی که از روستاها داشتیم خیلی از دوستان دهیار از انتخاب پیمانکارها گله داشتند
که این موضوع را در دستور کار قرار دادیم و بحث درآمد پایدار در مجلس مصوب شد تا دهیارانی که می توانند به عنوان دستگاه اجرایی فرایند ساخت پروژه را برعهده بگیرند، به آنان واگذار شود.

در ابتدا این مراسم رئیس شورای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و خیر اذعان داشت: برای این پروژه چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: از این مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  از محل کمیته برنامه ریز ی شهر ستان و قیررایگان بنیاد مسکن و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم از محل دهیاری و خودیاری مردمی  تهیه و اجرا گردیده است.
داوود گران پاشا اظهار داشت ، طرح های عمرانی این روستا به طول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ مترمربع با مشارکت مردم روستا  و بنیاد مسکن صورت گرفته است.
گران پاشا گفت ،طرحهای عمرانی صورت گرفته در این روستا شامل جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت می باشد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.