کد خبر : 18580
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 12:03
-

دستگیری ضاربان شهروند سمنانی

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ضاربانی که در یک نزاع با چاقو موجب مجروحیت یک شهروند در این شهرستان شده بودند خبر داد .

به گزارش کارنامه فردا ،سرهنگ ” اسدالله ناکینی ” در گفت وگو بایگاه خبریکارنامه فردادر بیان جزئیات این خبراظهار داشت : در پی وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی در یکی از پارک های شهر سمنان که منجر به مجروحیت یکی از شهروندان شده بود ، دستگیری ضارب یا ضاربان در دستورکار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ سمنان با همکاری عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ، با انجام اقدامات اطلاعاتی ضاربان را شناسایی و پس از هماهنگی قضانی ، طی یک عملیات منسجم و ضربتی در کمتر از ۱۲ ساعت آنها را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تصریح کرد : متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند.

سرهنگ ناکینی در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بوده و به دفعات مختلف با همین عنوان شرارت دستگیر شده اند خاطرنشان کرد : هر دو نفر ضارب پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.